Har tråkigt

Hur svarar du i hemtelefonen? Hej de är Ida, eller HAAALLÅ!
Hur svarar du i mobiltelefonen? Hallllåååå! 
Ringer det mycket till dig? nä, det är olika
Ringer du mycket? beror på
Vem ringde du senast? Mikkan
Hur mycket pengar har du? vet inte :D det blir en överraskning nästa gång jag kollar!            

Antal timmar sömn inatt? 9 tror jag 
Sov du ensam? Yepp
Vem sov du hos senast? hemma? eller i kåken 
Vem sov hos dig senast? Frida
Vem vet mest om dig? Familjen och så klart jag!
Vad ser du fram emot? SOMMARLOV!!
Vad vill du ha just nu? SOMMAAR!
Vem längtar du mest efter? vet inte
Vem vill du helst slippa? de är olika från dag till dag

Vem vill du sova bredvid inatt? Min kudde <3
Vilken årstid är det nu? VÅÅR! eller vårvinter men man blir gladare om man säger att de är vår
Anser du dig själv snygg? olika
Har du varit kär?japp
Är du kär nu? haha vet inte
Är du en bra partner? ingen aning
Har någon varit otrogen mot dig? Nepp
Har någon varit otrogen mot någon, med dig? nepp
Har du varit otrogen? haha nä, va många otrogen saker de blev i rad

Är du polare med grannarna? nepp vi är typ fiender när de gäller busskön
Har du varit utomlands? ja. men de va ba i finland så de räknas inte, men snart sticker jag till greklan! okej de är ett år kvar men
Var är dina syskon just nu? någonstans i huset
Vilken tid gick du upp imorse? 8.30 kanske
Vad gjorde du kl 2 inatt? Sovde

Vad ska du göra efter det här? gå ut
Beskriv dej själv med ett ordPositiv
Varför valde du det ordet? För att jag brukar försöka tänka positivt
Vad hade du på dej idag? mjukiskläder
Snyggaste killen? Zac Efron!! Haha
Vad skulle du välja om du skulle behöva göra det varje dag det närmsta året? eh.. vet inte köpa kläder!

Vilken artist har du tyckt om mest i hela ditt liv? Avril tror jag
Favoritfärgen i sommar? turkos!
Vad är det värsta någon har gjort, eller sagt till dej idag? eh... vet inte
När tycker du att man blir en tant/gubbe? typ vid 65
Favoritmärke? vet inte
Är du trött nu? lite
Vilken färg skulle du absolut inte vilja färga ditt hår till? rosa
Vad har du för mobil? w595
Var den dyr? nä eller vet inte
Vad hette dagiset du gick på? Tussilago 
Känner du några nu som gick på samma dagis som du? japp vi går fortfarande i samma klass XD
Vill du att den här listan ska ta slut nu? spelar ingen roll!
Om du svarade ja på den frågan har du tur, för nu är den slut! 




Kommentarer
Postat av: Stina A

hahah, du ser galen ut xD

2010-04-06 @ 18:16:22

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0