On my way back

Hej hej!
Ingen träning för mej idag.. Har typ feber, ont i huvudet och halsen så, men de hade varit roligt att träna. Får sitta här hemma och ha tråkigt men försöka bli frisk i stället. Tur att det finns alvedon och halstabletter!
Haha en fråga, kan man vara kär i en klänning? För jag älskar verkligen min klänning, kan inte sluta kolla på den. Lite konstigt kanske, tänkte lägga ut en bild men ni får vänta till skolavslutningen. Måste köpa skorna och tänka ut hur mitt hår ska vara snart också, kanske gör det i kväll när jag ändå inte har något att göra.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Jag brukar också älska mina plagg, jag är så fantastisk bra på hitta sånt som jag gillar så de händer nästan varje gång ;)

2010-04-01 @ 20:53:01
URL: http://marcuslillafantasi.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0