our last summer

Min bästa vän är: har inte bara en!
När jag borstar tänderna: hoppar jag omkring
När jag lagar mat: brukar jag sjunga och dansa
Jag är rädd för: lite olika saker
Den värsta känslan är: ledsen 
Den bästa känslan är: lycka!
Jag är bäst på att: hm.. vet inte
Jag är sämst på: haha matte XD
Jag kommer alltid vara: Ida Lindberg
Jag lyssnar på: Musssiiikk!
Jag pratar: inte med nån nu 
Jag tycker om: massa saker!
Kärlek är: fantastiskt 
I somras: badade jag!
Sist jag grät var: nån gång
När jag vill tänka: eh...
När jag bakar så bakar jag: något med choklad!
Innan jag går och lägger mig: kollar jag under sängen haha XD
Just nu tänker jag på: att jag vill ta fram studsmattan
Bebisar är: jätte gulliga
Idag har jag: haft matte prov
Ikväll ska jag: hitta på något att göra
Imorgon kommer jag: försöka vara med någon!
Jag vill verkligen: ha sommar
Om jag var ett djur skulle jag vara: En katt
Min mobiltelefon är: speciell, har en rosa knapp
När jag vaknar på morgonen: försöker jag somna om



Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0