Put It In A Lovesong

Hej hej!
Har nyss varit ute med hästarna, jag och mamma körde Buck för jag orkar inte rida, jag hostar och nyser hela tiden. Hoppas det går över snart. I kväll vet jag inte vad som händer. Kommer nog bara ta det lugnt.
ÄRLIGHET 
hur många har du varit riktigt kär i? 2 eller 3
vad tycker du om kärlek? super mysigt för de mesta
när kramade du någon sist? eh.. idag kanske
saknar du någon speciell person? japp
har du svårt för att bli kär? kär på riktigt, ja
är du singel? jepp
när fick du senast en komplimang? idag
har du hånglat med någon av samma kön? Nej!

HAR DU NÅGONSIN
varit medvetslös? nej
hånglat med någon riktigt ful? nepp
hånglat med fler än 50 pers? nepp
hånglat med fler än 2 pers på en kväll? nepp
gjort något riktigt dumt? det beror på vars gränsen går för dumt
gjort något du verkligen ångrar? ja
varit nykter på nyårsafton? jaa!
åkt ambulans? nä
gjort något olagligt? eh.. inget farligt i alla fall
blivit polisanmäld? nepp
fått din mamma att gråta? nee
skämts över dina föräldrar? haha nä inte så mkt i alla fall
skämts över dig själv? japp
sagt jag älskar dig och menat det? jaa!
tar du droger? nä 
varit kär? jaa!
har du varit kär i någon du inte haft chans på? haha ja
är du ensam nu? jopp
vill du gifta dig? OJAAA!
vill du ha barn? jaa!

SENASTE PERSONEN SOM
sov i din säng? jag
såg dig gråta? mamma tror jag, eller sis
fick dig att gråta? de nämner jag inte här, eller jo, de va en film tror jag
du delade en drink med? ingen
du gick på bio med? Säkert Mikkan, Amanda och Sanna
skällde på dig? vet inte

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU
gråtit? nej
kramat någon? ja
pussat någon? nepp
köpt någonting? en glass
sjungit? jaa!
saknat någon? Japp

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0