Take A Chance On Me

Godmorgon!
Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, kanske ska följa mamma till stan men jag tror inte det. Annars så ska jag och Mikkan kanske cykla. Hoppas de slutar regna. På träningen igår så hade vi hopp, styrka och gymnastik. Jag måste öva så min handvolt blir fin.. Just nu är den inte så graciös. Haha. Och i sommar ska jag och Mikkan öva på våra hopp så dom blir jätte snygga.
Haha vi satt och sjöng mamma mia låtar i bilen hem igår, sen skrev jag och Emma en låt om skellefteå men jag tror inte jag ska lägga ut den på bloggen, haha.

Kommentarer
Postat av: emelie

Fin blogg, titta gärna in min :D

2010-04-09 @ 10:10:14
URL: http://eemelieggustavsson.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0