Voulez-Vous

1.) När du duschar, sätter du på vattnet innan eller då när du står i duschen?
Innan.
2.) Har du nån gång borstat tänderna i duschen?

Haha tror inte det.

3.) Hur gammal ser du ut att vara?
Ingen aning, kanske yngre än jag är...


4.) Vilken låt sjöng du senast?

Nån mamma mia låt säker, går och sjunger dom hela tiden
5.) Vem pussade du senart?
Ingen

6.) Vad har du för planer i veckan?
Det är ju lördag idag och sen är de söndag, har inte planerat något, har träning i morrn.

7.) Blundar du när du kysser någon?
vet int 

8.) Vem fick du senast sms av och vad stod det?
vet inte, orkar inte hämta mobilen

9.) Har du någonsin kallat någon för slampa?
Nej
10.) Har du blivit kallad för slampa?
Nej

11.) Har du nån gång ätit upp alla popcorn?
haha nä

12.) Hur många tror du kommer gå på din begravning?
de har ja inte tänkt på

13.) Hur många av dem skulle komma bara för att vara säker på att du är död?

haha inte vet jag? Mina fiender ;) haha inte för att jag tror att jag har nån men.

14.) Har du mest fiender eller mest kompisar?

kompisar

15.) Har du någonsin skickat ett anonymt brev?

Haha nej det tror jag inte

 

16.) Kan du fixa din egen bil?
jag har ingen bil

17.) Är du smartare än dina vänner?
nä det tror jag inte

18.) Har du någonsin stulit något av dina vänner?
nepp

19.) Har du suttit i fängelse?

nepp

 

20.) Gillar du lukten av öl?
BLÄ!

21.) Har du någonsin dött eller dödat någon i en dröm?
Ja.. De va en läskig dröm

22.) Skulle du dödat en hund för £1000?
Nepp

23.) Har du varit deprimerad nån gång?
Nej 

24.) Bor du med dina föräldrar?
Japp

22.) Har du planer för framtiden?
ja, jag ska fara och resa!

 

23.) Två saker som skrämmer dig:
Flugor på mitt rum, åska

24.) Två av dina nödvändigheter:
Va??

25.) Två saker du har på dig just nu:
Byxor och en tröja

26.) Två av dina favorithobbys:
cheerleading & ridning <3

 

27.) Två saker du vill ha:
sommar, värme!


28.) Två platser du vill åka på semester:

Grekland, USA

29.) Två saker du vill göra innan du dör:

Leva livet och ha kul!

30.) Två saker du tänker på just nu:
Att jag borde göra matte och vill ha honungs melon!

31.) Två affärer du shoppar i:
Monki och gina tricot 

32.) Två favorit-husdjur:
katt och häst och hund, kunde inte välja två

33.) Två orsaker till varför du svarar på denna undersökning:
haha undersökning? 

34.) Vilken färg bär du mest:

vit tror jag

35.) Senaste favoritfärg:

ROSA! 

36.) Senaste låt du hörde på radion:

minns inte

37.) Vad blir det för middag i natt?
eh.. vet inte

38.) Är du lycklig nu?
ja!

39.) Vem ringde du senast?
eh.. Ludde

40.) Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
husnyckel och cyckelnyckel

41.) Hur är vädret?
grått och tråkigt

42.) Saknar du någon just nu?

Jag saknar alla som har dött som har stått mig nära 

43.) Ett ord som beskriver dig:
positiv

44.) Favoritskor:
barfota;)

 

45.) Äger du stora solglasögon?
haha ja!

 

46.) Vad vill du helst göra just nu?
fara på semester!

 

47.) Vad borde du göra just nu?
Matte....

 

48.) Senaste textmeddelande du skickade:
eh.......... vet inte

 

49.) Vem kramade du idag?
Har inte gjort de idag eller jo! Mormor!

50.) Nämn en sak du gör varje dag:
äter

51.) Hur mycket pengar har du just nu?
kanske 17 kr

52.) När såg du din pappa senast?
nyss

53.) Har du ont någonstans just nu?


54.) Äger du en kameramobil?
w595i

55.) Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade under lektionerna?
haha nä

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Marcus

Ja, det vill jag

2010-04-10 @ 17:31:22
URL: http://marcuslillafantasi.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0