I Hope You Find It

Hej hej!
Kunde inte bygga på träningen idag heller... Vi hade jätte mycket styrka idag. Nästan en timme bara styrka. Men de var kul, fast jobbigt. Kommer säkert ha träningsvärk i morgon.
Marcus utmanade mej....

Saker ni inte visste om mej!

1.Jag hade kommit på något jätte bra som jag kunde skriva här men jag glömde bort de (jag har dåligt minne)
2.Jag sjunger och dansar när jag städar
3. jag har aldrig varit utomlands
4. hahaha, jag hade samma frisyr från förskolan till femman..
5. när de gäller småsaker som att stöka in i diskmaskinen, är jag VÄLDIGT lat
6.jag brukar "lyssna sönder" låtar för att jag inte kommer på någon annan att lyssna på
7. jag hatar vintern
8. jag fick min första kamera 2007 tror jag
9. det är jätteroligt att baka när man sjunger
10. det tog ungefär 20 min att komma på alla dom där sakerna och dom va inte så bra heller hehe.

jag utmanar: Emma, Nelly, Emma och dom som vill. Tro mej, de va hemskt.. Haha.
haha en bild Mikkan tog idag!


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0