PTIEÅ HAVSBAD

Hej hej!

Kan börja med att skriva lite om igår. Cissi kunde inte komma så det var bara jag, Mikkan, Amanda och Sanna, men vi hade jätte kul ändå. Min nacke va på rehab en stund men annars hade vi jätte roligt. Vi såg massa filmer, i love you Beth Cooper, its all about Steve, fired up och baksmällan. Kan ha varit någon mer också men jag tror inte det. Dom två första filmerna va lite konstiga. Inte så jätte bra.
Vaknade halv 8 i morse för att vi var tvungna att städa ihop allt. Sen vid 9 blev jag och Mikkan hämtade. Tror vi var framme i Piteå vid 10 halv 11. Jag åkte "toan", haha den va jätte rolig, annars så körde jag, Mikkan, Emma och Frida massa cheerbygg i poolen, de är super skoj i vatten!
FRIDA: HÄR ÄR BILDERNA JAG PRATADE OM!






Kommentarer
Postat av: Peter

Ja... Mikkan såg läskigast ut :P

2010-04-03 @ 17:23:42
Postat av: mikkan

hahahahahahahhahahahahahahahaXd den va ju hämskXD

2010-04-03 @ 20:23:43
URL: http://miiikkan.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0