WITH YOU

Hej hej!

Ingen vinst för 9E idag, synd, men vi är ju ändå bästa klassen, det är då vad jag tycker i alla fall. Nu har jag städat klart inför kvällen så fram till kl 18.00 kan jag bara ta de lugnt.

Vad är klockan?
16.18

Ditt namn?
Ida Lindberg

Piercings?
Har hål i öronen

Ögonfärg?
Brun + lite grön om man kollar noga

Födelseplats?
Skellefteå BB

Favoritmat?
Tacos!

Någonsin varit i Kalifornien?
Nepp

Någonsin tapetserat något med toalettpapper?
Haha nej de tror jag inte

Älskat någon så mycket att du börjat gråta?
Jaa de har jag

Varit med i någon bilolycka?
Tror inte det, kanske farit ner i något dike nån gång men de va ingen allvarligt

Krutonger eller baconbitar?
Va?

Favoritdag på veckan?
FREDAG!

Favoritrestaurang?
Hm... nån kina mat resturang i stockholm

Favoritsport?
Ridning och Cheerleading

Favoritdrink?
Ingen

Favoritglass?
Twister, Magnum classic, vanlig vaniljglass m.m.

Walt Disney eller Warner Bros?
Walt disney

Favorit-snabbmatsrestaurang?
MAX

Vilken färg har din sovrumstapet?
Grå

Hur många gånger kuggade du på teoriprovet?
Har inte tagit körkort än jag är ju bara 15

Vem fick du ditt förra mail ifrån?
eh.. typ facebook

Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort?
hehe MONKI eller nån klädaffär

Vad gör du oftast när du är uttråkad?
sätter mig vid datorn

När går du och lägger dig?
skoldagar vid 9 - 10 nån gång och helger är de lite olika, beror på om jag har något att göra

Vilket tv-program missar du inte?
Svenska Hollywoodfruar, Top model och grey´s anatomy

Senaste person du gick ut och åt middag?
hm... vet inte riktigt

Ford eller Chevrolet?
eh.. är inte så intresserad av bilar

Vad lyssnar du på just nu?
när Emma pratar med mej

Vilken är din favoritfärg?
turkos och rosa

Hav eller flod?
Hav

Hur många tatueringar har du?
Ingen, men vill ha en i nacken eller på skulderbladet eller fotleden

Har du någon gång kört slut på bensinen?
Nej

Katter eller hundar?
Katter, fast ändå hundar, eller båda

Klockslag när du blev färdig med den här listan?
16.29

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0