You could be happy

Godmorgon!

Har faktiskt inte så mycket träningsvärk som jag trodde att jag skulle ha. Bara en halvtimme tills bussen kommer. Haha undra varför jag inte sover en halvtimme längre istället för att vara klar 30 min före jag måste gå till bussen. Fast det är rätt skönt att hinna göra något annat på morgonen också.
I veckan är det temavecka, jag tror att våran kommer vara jätte rolig. Jag tror vi har sovmorgon någon dag och sen slutar vi 12 på fredag! Jippi!


ha en super bra dag!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Haha nä, ni vickar huvudet åt olika håll. Annars är det typ samma blick :P

2010-04-19 @ 15:37:24
URL: http://marcuslillafantasi.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0