Stockholm 4/8 - 7/8

Hallå! Här kommer massa bilder från Stockholm!
Onsdag:
eh... ja
Hotellet låg just bredvid Globen

Köpte godis första kvällen

Torsdag:

Åkte skyview, var lite lång tråkigt och varmt men annars coolt


Gröna Lund!




Efter grönan gick vi till Skansen

Och sen sökte vi Cocco och en te affär

Fredag:

STAAN!

Haha såna där är kul;) fast läskiga



På väg till Slottet och sen Gamla stan

Utanför slottet

Gamla Stan


Sen åkte vi till Cosmonova och såg en film om dinosaurier
jag höll på att somna men ;)


Lördag:
Tog typ inga bilder igår för jag packade ner kameran. Men här jag jag och Ludde på vårat rum.


Det jag köpte:
1.Randig t-shirt från Monki
2.Svart stickad tröja från Monki
3.Vitt linne med mönster från Monki
4.Grå tröja med typ spets från Monki
5.Tshirt med massa mönster från Monki
6.Svart Linne med prickar från Monki
7.Svarta Jeanstights från Vero Moda
8.Armband från Cocco
9.Mascara från H&M
10.Väska från Accent
11.BH från H&M, tog ingen bild
1.2.3.4.
5.6.7.
8.9.
10.
Hade en toppen semester!
Det ända jag behöver köpa innan skolan börjar är: någon kofta, jacka, skor.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åhh det svarta linnet med prickar var jättesött :D

2010-08-08 @ 19:18:43
URL: http://hannaogren.blogg.se/
Postat av: julia :)

Jag har veckans blogg tävling på bloggen:D

Anmäl dig!

5 vinnare får länkning i en vecka! :)

btw, fin blogg<33

2010-08-12 @ 17:44:04
URL: http://juliakaa.blogg.se/
Postat av: julia :)

Jag har veckans blogg tävling på bloggen:D

Anmäl dig!

5 vinnare får länkning i en vecka! :)

btw, fin blogg<33

2010-08-12 @ 17:44:04
URL: http://juliakaa.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0