2010

Hade tänkt lägga ut bilder från året som har gått! Väljer ut några från varje månad som jag tycker om speciellt mycket.
December 2009-Januari 2010
Jag fick min älskade kamera i julklapp! Och nyårs firade vi på söder med massa folk

Januari


Hade som inga speciella bilder från januari men den här är från när jag, Mikkan, Amanda och Sanna sov i kåken!
Vi hade super kul!
Februari

I februari var det DM och vi vann hela tävlingen och gick vidare till RM!! Stingrays cheer ♥
Mars

Hade nästan inga bilder från mars, men Emma fick sina vita converse då... Kul månad hehe vi tränade för fullt inför RM i alla fall!
April

Valborgs med Mikkan, Amanda, Solveig och Sanna!
Maj


Jag, Mikkan och Amanda var ute och rodde rätt mycket, jag och Emma solade för första gången 2010 och jag och Mikkan badade i sjön första gången 2010!
Juni



I juni hände det rätt mycket, vi tävlade på RM och kom 4 (bäst i norrland), jag gick ut nian, fick sommarlov
Juli


SOOOOOOOOMMMMMMMMMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRR!!!
Augusti


I börjar av augusti for jag till stockholm med min familj och hade det super bra där, mamma, pappa och Ludde krockade med en älg och bilen for till skroten så vi köpte en ny, jag fick min nya mobil och jag började ettan på gymnasiet.
September

Det hände inte så mycket i september. hade skola, träningar och red
Oktober

Vi hämtade våran bebis! Pirat, han var jätte liten och tjock! :D Hehe, jag följde med på Luddes hockey match och hade... jätte kul. Not. Jag och Mikkan fotade i skogen!
November

Pirat blev större och kunde ha sitt fina blåa hjärthalsband! Annars hade jag inte så många bilder från november
December

Jag fyllde 16 och min tårta var super god! Vi hade uppvisning på Campus, julafton! och i morgon: NYÅRS!

2010 har varit ett jätte bra år men jag tror nästan 2011 blir bättre! Längtar till sommaren!



Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0