Bilder från uppvisningen

Hejhej!
Bion var rätt bra, när jag kom hem såg jag tv ett tag och sen gick jag och la mej.
Har nyss varit ute och ridit, det var super kallt! Hoppas det slutar snöa snart.
Snart ska jag till farmor och farfar, ska kanske köpa en julklapp till Sanna också om jag hinner.
Sen ikväll blir det träning igen. Har kanske uppvisning i morgon också
så vi kommer nog öva på det vi ska visa upp.
Här kommer lite bilder från uppvisningen!

Jag och Tilda

Axelstående, Jag och Jennifer och Mikkan och Emma

Jag och  Emma som toppar och Frida i mitten som försöker nå våra fötter XD

Kommentarer
Postat av: mikkan

hahahaha fin min jag hadeXD

2010-12-19 @ 15:11:44
URL: http://miiikkan.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0