Firework

Hallå!
Jag hittar inte våran hårddisk så jag kan inte lägga in några nya bilder.. Måste leta mer sen.
Skolan idag kändes inte så värd, åkte med 8.30 bussen till stan för det är den senaste som går härifrån.
Kom till skolan och väntade till 10.30 för att se Lucia tåget och sen hade vi lunch + 50 min datakunskap.
Efter skolan gick vi som vanligt till stan, köpte inget speciellt. I veckan måste jag köpa julklappar till mina kusiner,
mormor, farmor och farfar och Mikkan. Sen är jag klar. har ingen aning om vad jag ska köpa men jag
hittar säkert något bra.
Ha en bra kväll!
Gammal bild från när jag red på ridhuset.
Ska rida efter middan också.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0