Something about Christmas time

Godmorgon!
Hoppas alla hade en super bra julafton igår!
Det hade i alla fall jag. Började med att jag och Emma
for ut och red en bit. Sen gjorde vi i ordning mat och städade,
fixade oss själva och vid 3 kom släkten.
Vi såg Kalle och sedan åt vi middag.
Vid halv 6 öppnade vi julklapparna!
Sen vid 7 eller något kom resten av släkten så vi fikade
och sen delade vi ut julklappar igen.
Jag fick:
* Telezoom till kameran
* Close up filter till kameran
* UV filter till kameran
* Stativ till kameran
* ca 400 kr i pengar
* En parfym
* Ett coolt ljus
* Två ögonskuggor från Make up Store
* Presentkort på BIK BOK
* Ny väska till kameran
* Nån grej till silverskedarna som jag får varje år
* En bakbok
* En almanacka
+ några mer saker till kameran
Sen i sommar ska vi fara utomlands och det räknades till julklapparna också.
Är super nöjd! Tack så mycket allihopa!
En bild på kusinerna

Marcus, Hanna, Jag, Emma och Ludde


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0