Uppvisning

Godmorgon!
Vaknade av att Emma och hennes kompisar satt och pratade..
Ska fara till stan idag och köpa klart alla julklappar,
måste köpa åt mina kusiner, Mikkan och mormor och farmor och farfar.
Har ingen aning vad jag ska köpa till Mikkan..
Eller nu kom jag på en sak! MOHAHAH! :D
Efter julklappshandlingen har vi uppvisning, lite nervös över ett bygg som
jag fick veta att jag ska göra i onsdags. Så jag har
bara övat på det två träningar.
Sen ikväll blir det bio!
Kommer nog bli en bra men lite stressig lördag.
Ha en bra dag!

Förra året var vi verkligen på topp, kom till DM och gjorde vårat program helt felfritt
Vilket ledde till att vi vann MVP (vann hela tävlingen)
Och fick fara till RM och gjorde ett toppen jobb och vi kom 4:a, så nu är vi bäst i norrland, 4:a bäst i Sverige!
Hoppas bara att vi får hålla kvar den platsen på nästa DM.
Blir nästan tårögd när jag kollar på MVP videon, saknar det gamla laget super mycket. Vi var så himla bra :D!
Men nu får vi göra vårat bästa för att vinna igen och ha lika roligt som förra året! :D
♥STINGRAYS CHEERLEADING ♥

Kommentarer
Postat av: Nelly

Sv: Tyvärr måste jag meddela att du haft den hela terminen. Även igår, jag lånade Anderssons hjärna. (A) Den kan jag för övrigt rekomendera varmt om du behöver lite extra hjälp vid prov mm...

2010-12-18 @ 17:04:15
URL: http://nellylundmark.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0