And I'm only me when I'm with you.

Hej hej!
Haha, jag hade glömt bort att vi har no prov på fredag så jag har suttit och tränat på det en stund. Annars har jag gjort lite engelska, duschat, varit ute i stallet och lite andra små saker. Det är bara jag och Ludde hemma så det blev ingen ridning idag. Men det är ganska skönt att bara ta det lugnt en kväll också.
I morgon är det näst sista träningen innan DM! Nu är jag verkligen nervös! Får ont i magen och gåshud när jag tänker på det. Hoppas verkligen det går bra på DM och att vi får mycket poäng.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Ja typ :P

2010-02-23 @ 20:43:23
URL: http://marcuslillafantasi.blogg.se/
Postat av: Peter

Ni kommer äga dm!

2010-02-24 @ 16:16:42

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0