Beautiful day

Hej hej!
Vi hade jätte skoj i Luleå. Vi körde norsk kareoke i bilen m.m. Haha min sång var inte speciellt fin men det var roligt i alla fall. Jag hittade mer än jag trodde jag skulle göra.
*En randig tröja från Monki
*En vit tröja med ficka från Monki
*En svart kogta från Monki
*Ett skärp från Monki
*Jeans tights från Cubus
*Värme skydd till när man plattar håret
*Diadem från HM
m.m.
Nu har jag slut pengar för tillfället men det var värt det, nu är det bara lite plats över i garderoben innan jag måste rensa den.
Tog faktiskt lite kort emd mobilen, bättre än samma som jag lägger ut hela tiden
Miiikkan
haha, snart alla hjärtans dag!
ska ladda in bilder från kameran i morgon tror jag, den laddas just nu. Hur har eran dag varit då =)

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0