Fall for you

HAHAHAHAHAHAHAHA! Jag måste börja det här inlägget med att jag är världens klantigaste tjej. När jag duschade så trampade jag på en tvål flaska, det gjorde ganska ont men vem kunde tro att det skulle bli ett ganska djupt sår av en tvål flaska. Hahahahaha.
Okej, nu till hur min dag har varit, inte så speciell. Har haft ont i huvudet och magen.. Hoppas inte jag blir sjuk eller något. Har ridit och gjort lite matte efter att jag kom hem. Kom på att det har blivit jätte just ute nu på kvällarna mot vad det var förr, eller kanske inte kvällarna men när jag går hem från bussen är det inte mörkt alls.
Kom på att den närmaste veckan har jag något nästan varje dag.
Onsdag: Träning och kanske köra laserdome med Mikkan
Torsdag: Träning + sitta i kafeterian
Fredag: Matteprov, ska disikera ett öga på No:n också... BLÄ och sen är det fredags mys hemma + rida
Lördag: Far till Luleå tidigt på morgonen och sen när vi kommer hem ska jag kanske på hockey och sen rida på kvällen om jag hinner
Söndag: Loppis med laget, rida och träning
Måndag: LEDIG från skolan och skulle typ vara med Mikkan och rida
Tisdag: LEDIG från skolan, inget bestämmt kommer säkert rida
Onsdag: Nationella prov i svenska, träning
Torsdag: Nationella prov i svenska del 2, sova på skolan med klassen!!! WOHO!!
Fredag: LEDIG från skolan tror jag. Men kommer nog sova hela dagen för jag ska försöka vara veken hela natten när vi är på skolan med klassen.

Oj, det var mer än jag minns att det var. Men det blir nog roligt, förutom proven då.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0