Forever and Always

Hallå!
Nu har jag verkligen sommar känslor, när vi red så kunde jag inte sluta le för att det känns som om det snart är sommar! Snart ska jag gå och byta till tränings kläderna. 14 dagar till tävlingen, nu är jag verkligen nervös! Hoppas verkligen vi kommer vidare till RM, det är nån gång i slutet av terminen så då har vi lång tid på oss att träna på programmet.
Här kommer massa sommarbilder:
Emma i båten
Klicka för att stänga bildenhaha det ser ut som ett klassfoto XD
hehe
Klicka för att stänga bildenFigge!
Klicka för att stänga bildenMUms!!!
Klicka för att stänga bildende här är en av mina favorit sommarbilder
Klicka för att stänga bildenEmma och Buck och jag och Maxie
Klicka för att stänga bildenSanna, Amanda, Mikkan, Jag, Nelly på skolavslutningen
Klicka för att stänga bildenDiver
Klicka för att stänga bildenHaha, fin
Klicka för att stänga bilden

Någon som ser att jag har bytt header nu? Ska ändra bakgrund också, nån gång.

Kommentarer
Postat av: Stina A

HAHA härlig min Mikkan hade! ;P

2010-02-14 @ 15:22:35
Postat av: Marcus

Finns då ingen annan dag på året som jag ogillar iaf.

2010-02-14 @ 15:30:20
URL: http://marcuslillafantasi.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0