I´D LIKE TO MAKE MYSELF BELIVE

Hej hej!
Idag på träningen hade vi våra dräkter. Haha jag vill verkligen ha nya, min kjol är super kort. Vi hade ganska mycket styrka, mina armar blev som spaghetti. Kommer säkert att ha träningsvärk i morgon. Nu är det bara en vecka kvar innan DM! Idag så jag provade alla kläder och satt upp mitt hår som vi ska ha det och då blev jag jätte nervös och var tvungen att sätta mej ner en stund. Haha sen ångrade jag att jag hade satt på mej dom kläderna.
EN VECKA KVAR TILL DM NU!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag gör 2 Stingrays-sminkningar i veckan :)

2010-02-21 @ 21:27:34
URL: http://hannaogren.blogg.se/
Postat av: Marcus

Haha kort kjol gör ingenting :3

2010-02-21 @ 22:00:29
URL: http://marcuslillafantasi.blogg.se/
Postat av: ida1

fan så taggad,

nu kör vi!!!:D

2010-02-21 @ 22:27:29
Postat av: mikkan:P

va va de jag sa;D haha

2010-02-22 @ 07:11:09

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0