If it kills me

Hejhej!
Melodifestivael sög. Jag såg typ halva och sen bytte jag till en film i stället. Men jag fattade inte så mycket av den, eller det kan ha varit för att jag halv sov på soffan och kunde inte andas för att jag var så tät i näsan. Tur att det finns nässpray!
Idag ska vi på loppis med laget, jag, Mikkan, Emma och Frida (tror inte det var nån mer som stog med oss) ska stå där mellan 13.00 - 14.00. Efter loppisen ska vi hem och äta och sen är det rtäning i kväll.
Efter träningen ska jag hem och ta det lugnt och försöka bli lite piggare, ska prova våran nya ansiktsmaskgrej som mamma köpte igår. Den luktar choklad! Ska ha värsta hemma spaet efter träningen, för jag ska måla naglarna och sånt också. Mysigt!
Buck och Maxie! <3

Kommentarer
Postat av: Rasmus

de är därför man inte ser melodifestivalen :P den suger

2010-02-07 @ 16:27:46

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0