Nytt rekord eller?

Hej hej!

Idag satt jag, Mikkan och Moses i kafeterian, vi hade jätte skoj, eller i alla fall jag men jag tror dom andra också hade roligt. Vi sålde slut ALLT förutom frukten. Jag tror vi tjänade runt 1400 kr, woho!

Igår kväll kom äntligen tävlings musiken!!!!!!!! Har lyssnat på den massa gånger och på träningen idag blir det nog att köra programmet om och om igen så vi lär oss räkningen till musiken. Nu längtar jag ännu mer till DM men varje gång jag tänker på det så blir jag typ nervös. Hoppas verkligen vi kvalar vidare till RM och om vi går vidare därifrån kanske det bli EM för oss. SÅ COOLT! RM är i uppsala förresten, den 5-6 Juni. Nu måste jag gå och göra mej klar till träningen. Är jätte trött men om jag inte sitter stilla så märker jag det inte haha.

Ha en super bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Stina A ;)

meh jag var också me juuuuuuuuu! :P

2010-02-04 @ 18:26:46
Postat av: Peter

Du gills inte :P

2010-02-04 @ 20:40:53
Postat av: Nelly

Ni jobbade jätte bra! :D

2010-02-05 @ 16:16:50
URL: http://nellylundmark.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0