The Time Of Our Lifes

Godmorgon!
Kunde inte sova så länge idag, typ till 8. Men men, får väl sova längre i morgon. Vet inte varför med det känns som om det kommer bli en bra dag idag. Ska gå och byta kläder snart, kan inte gå omkring i pyjamas hela dagen.
Förresten, jag har ju tänkt byta header, men det går inte så bra för mig så jag måste be Emma eller Sanna om hjälp. Men snart kommer den nya!

VEM...
Tänker du på? - Ingen speciell just nu 
Är din bästavän? jag har inte bara en bästa vän
Förlåter du aldrig? - jag brukar förlåta folk
Pratade du med på msn sist? Emelie
Ringde dig sist? Sanna

HAR DU...
Ett förhållande? nepp
En bästavän?
flera, ja
Bra föräldrar? Japp
Ljugit för en vän? ja. men inte om något allvarligt
Blivit anmäld någon gång? nepp
Stulit något? nepp
Gråtit över någon av det motsatta könet? oja
Slagit någon av det motsatta könet? inte så seriöst
Kysst någon av samma kön? nepp
Varit otrogen? nej

SENAST DU... 
Hade riktigt roligt? igår på skolan
Grät riktigt mycket? haha jag minns inte sist jag grät
Skrattade riktigt mycket? haha igår
Var kär? de du
Skrek på någon? igår

VAD...
Har du för mobiltelefon? en blå w595
Har du på dig just nu? en t-shirt och underkläder
Lyssnar du på just nu? When i look at you - Miley Cyrus
Vad är din hårfärg? brunett
Är dina framtidsplaner?
har inga speciella förutom att fara utomlands, längre än så har jag inte planerat
Tänker du på just nu? att jag borde gå och byta kläder
Fick dig att gråta sist? minns inte
Hatar du mest av allt? stress, missförstånd och lögner
Tycker du om din kropp? jag är rätt så nöjd med mig själv, men visst finns det småsaker man skulle vilja ändra på.
Får du mest komplimanger för?
det är olika 



Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag kan ju hjälpa dig med headern, bara du skickar den :)

2010-02-13 @ 11:50:38
URL: http://hannaogren.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ok men jag måste ju logga in på din blogg så jag kan sätta dit den :)

2010-02-13 @ 13:37:49
URL: http://hannaogren.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0