Things I´ll never say

Hallå!

Våran klass skulle ju sova på skolan i morgon men sen ändrade våran lärare sig så det blir nästa vecka i stället, synd.. Jag hade faktiskt längtat jätte mycket. Men då har jag något att längta till nästa vecka i stället.
Efter nationella provet (som inte var så jätte hämskt) så gick jag, Sanna, Amanda och Mikkan till coop och på vägen tillbaka till skolan gick vi in på Mio, där provade vi massa fåtöljer osv. Haha det var nog en av dom roligaste gångerna vi har gått till coop någonsin. Haha.
Nu ska jag snart äta och sen blir det träning hela kvällen. Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Peter

Ola är ganska jobbig ibland!

2010-02-10 @ 20:06:41
Postat av: rasmus

Ola är jobbig :P

2010-02-11 @ 19:31:57

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0