Sometimes love comes around

Hejhej!

Nu har jag bakat klart, det tog nästan två timmar. Men båda kakorna blev bra så det var ju tur. Det blev ingen ridning idag för att det är -20 och om vi hade farit ut hade mina fötter blivit förfrusna. Så vi får rida långt i morgon i stället.

Vi fick veta att datorn kommer den 22:a i stället.. Ännu längre tid innan det kommer nya bilder, men jag ska försöka lägga in några på den här datorn om det går. Håll tummarna. Ska göra om bloggen också någon dag när jag orkar haha eller när Emma orkar för jag fattar inte hur man gör, och hon är mycket bättre än mej på det.

Svar till Rasmus: haha jag höll på att somna flera gånger hehe.



det blir den som får vara header när jag gör om bloggen, nu måste jag bara fixa någon bakgrund också. 


Kommentarer
Postat av: Emma =)

Hihihi aa det kommer vi :D

2010-02-02 @ 10:10:18
URL: http://emmaluuundmark.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0