Before The Storm

Hallå!
Nu har jag packat allt som jag kunde/ville packa idag, haha det blev bara pyjamasen och mjukiskläder. Resten får jag packa på torsdag morgon eller i morgon kväll. För er som kanske inte visste så ska våran klass vara på skolan hela natten från torsdag till fredag och sen får vi ledigt efter tolv på fredag. Lektionerna som vi hinner ha på fredag blir nog jobbiga och så kommer jag säkert somna i bussen på vägen hem också. Haha.
Har fortfarande inga nya bilder på datorn men jag hittade några som jag la upp på bloggen när den va ny.
Klicka för att stänga bilden
Klicka för att stänga bilden

Kommentarer
Postat av: Emeliee

göre =D

2010-02-16 @ 20:41:03
URL: http://emeliediesel.blogg.se/
Postat av: Peter

Ofta du redan har packat? Det gör man ju kvällen före :P

2010-02-16 @ 22:33:18

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0