We weren't born to follow

Hallå!
Övernattningen med klassen var super kul! Och jag har faktiskt inte sovit något än och jag var vaken hela natten, så lektionerna som vi hade idag var riktigt jobbiga för alla höll på att somna. A-gruppen hade sitt HK-prov igår kväll, det gick mycket bättre än jag rtodde det skulle gå, tur. Sen så lekte hela klassen mörkerkurragömma i skolan, såg film, lekte massa lekar, mer film, spelade xbox, och sen mot slutet blev det lite flamsigt med det var jätte skoj! Synd att jag inte hade med mig kameran men det var i alla fall super kul! Hoppas resten av klassen också hade kul.
Annars så har jag försökt sova en stund med det gick inte så bra, så snart ska jag sätta på någon film och äta vindruvor och försöka somna till det. I kväll händer det nog inte så mycket, kanske rida, beror på om jag fortfarande är lika trött.
våran klass på skolavslutningen i 8:an!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0