Can´t get enough

Godmorgon!

Igår kväll såg jag let´s dance och sen såg jag nån film, typ den där mary eller något. Hade sett den förr så jag gick och la mej ganska tidigt, ska ju vara vaken länge i kväll så det var lika bra att jag somnade tidigt.

Har nyss ätit frukost och snart ska jag gå och byta kläder. Idag ska jag rida, städa mitt rum, duscha och sen ikväll ska jag på Mikkans kalas.

Svar till Anonym: Ja Figge lever, han är typ 10 år nu och jätte tjock hehe.

Jag tror jag ska byta header i morgon eller idag, då får ni se vilken det blev!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Figge är väl äldre än Meggan? Meggis föddes -01 så hon fyller ju 9 år

2010-01-23 @ 10:18:05
URL: http://hannaogren.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0