Fairytale Gone Bad

Hej hej!
Idag så skolan så har vi, eh, ja vi hade sovmorgon i morse och sen har vi haft vanliga lektioner och jag hann till målet i matten och jag var ovanligt tyst, hehe. Kanske för att jag var jätte hungrig men ändå. Sen så fick vi gymnasieansökan papper av syon, jag blev typ nervös haha jag har ingen aning om varför. Har i alla fall möte med han på tisdag så då kommer jag nog bestämma vilken ordning jag ska ha programmen.
När jag kom hem efter skolan så åt vi middan och sen gick vi och tog in hästarna, vi red inte idag för att Emma var jätte trött. Sen när jag kom in så gjorde jag typ yogagjrejs, hehe de är ganska kul men jobbigt. Sen duschade jag och nu sitter jag här och har tråkigt. Ska nog fika snart och sen se något på tv.

Kommentarer
Postat av: Slutzkyblog9532

Congratulations on a job well done. Thanks

2011-04-30 @ 09:26:30
URL: http://slutzkyblog9532.blog366.com

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0