It´s back!

Hej hej!

Idag gjorde jag gymnasie valet, det blev
1. Spectrum - skapande komunikation
2 Media
3. Spectrum - Media journalistik

Hoppas det blir bra! Men annars är det ju bara att välja om i april. Jag har kännt mej strssad över det här jätte länge så nu är det skönt att ha gjort det.

Ingen ridning idag för både jag och Emma är jätte trötta, så jag ska bara ta det lugnt i kväll. Och gissa vad? Min mobil är tillbaka!!!! Äntligen! Hehe de va en lapp med den där det stog: Det är underbart att vara hemma igen, jag har saknatdig! och sen något om man ville ha hjälp igen. Haha XD. Dom har bytt knappar, bytt skärm, och lite till, som jag minns det var den inte så trasig.. Men, nu känns den som ny, utan repor!





Kommentarer
Postat av: Eskilemma

I love this page.

2011-01-30 @ 13:38:46
URL: http://eskilemma.blog13.com

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0