TAKE A BOW

Hej hej!

Nu håller Sanna på med att göra en header åt mej! Woho, den blir säkert jätte bra. Måste göra engelskan också, men jag tror jag gör den i morgon i stället, jag orkar inte nu. Ska bara ta det lugnt i kväll, och gissa vad? Nu har mobilen som jag har medans min är på lagning också gått sönder, de går inte att lyssna på musik... Så nu måste jag sitta och lyssna på när småbarnen skriker i bussen på morgonen, men snart kommer min tillbaka!

Förresten, snart far jag till Umeå igen. Då ska jag köpa massa nya kläder!


Kommentarer
Postat av: Mortenmiriam

Hope you enjoyed your visit.

2011-09-15 @ 13:12:27
URL: http://mortenmiriam.blogmedics.com

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0