Wait your turn

Hej hej!
Det blir nog bara en lugn kväll i kväll, ska se Let´s dance och sen kanske nån film eller något. Är ganska trött. I morgon kväll är jag ensam hemma på kvällen så jag ska antingen kolla om nån vill komma hit eller om jag kan fara till nån.
Nästa helg far jag troligen till Luleå! Ska köpa massa kläder då. Det som jag måste köpa är, eller okej, måste kanske inte är rätt ord men det jag vill köpa är:
*ett par byxor (antingen jeans eller jeanstights)
*en klänning
*tröjor!
*linnen
*underkläder
*nytt handsfree till mobilen
*skydds spray till när man plattar håret och något som återfuktar efter plattningen.
*,m.m.

Kommentarer
Postat av: Bangers

Nice security code. Does it work?

2011-01-17 @ 17:47:20
URL: http://bangers.blogimagine.com

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0