whatcha say

Godmorgon!
Jag hade tänkt vaka 8 idag för att vänja mej att vakna tidigt men det gick inte så bra, det tog 40 minuter att få mej ur sängen. Hoppas inte det blir så på måndag då måste jag ställa väckaren typ halv 6. Sen när jag kom ner så var det is kallt, 15 grader i hela huset. Ännu kallare när man bara har pyjamas fortfarande.
Idag ska jag kanske rida, ta kort, fixa till mina naglar och sen i kväll fara till Sanna. Och i morgon ska jag, Emma, Ludde och Hugo till Piteå och bada! Haha, vi gör alla roliga saker nu när lovet nästan är slut. Men vi gör det i alla fall.
Tre frågor om förhållanden
är du singel? japp
tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja
har du varit kär i någon? japp


Nio frågor om dig själv
fullständigt namn? Ida Maria Sofie Lindberg
när fyller du år? 3 december
vad har du på dig just nu? pyjamas och morgonrock 
vilken årstid är bäst? sommar!!!
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? SOVMORGON!
vad tycker du mest om hos dig själv? jag vet inte 
vad är du bra på? lite olika saker
sov tillsammans med någon eller ensam i natt? ensam 

10 frågor om dina vänner

vem vet mest om dig? Mikkan, Sanna eller Amanda
vem är den roligaste av dina vänner? alla är roliga på olika sätt
vem är snyggast av dina vänner? jag vet inte
vem är mest partyprisse? hm.. vet inte riktigt
vem är den du helst har filmkväll med? alla!
vem av dina vänner är mest "evil"? haha, alla har väl sina stunder
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? den som vill 

10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? mamma och pappa
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? japp
vem är farligast i din familj? Emma haha
vem ser roligast ut i din familj? hehe jag vet inte
vem är coolast? jag såklart 
har ni något husdjur? japp 
vem sover du oftast med? ingeeen
roligaste kvällen med familjemedlem? hehe, jag vet inte kanske se nån bra film 

10 frågor om idag

vad har du gjort? vaknat, låg i sängen jätte länge, gått ner, sett tv letat efter något att äta till frukost och inte så mkt mer
har du varit glad idag? än så länge ja!
har du varit ledsen idag? nepp
har du gjort något bra idag? hehe jag vaknade ju
vad ska du göra nu? gå och byta kläder när jag är klar med de här
har du gjort något dåligt idag? nepp 
vad har du ätit idag? inget än så länge
har du duschat idag? ska göra de snart
du trött nu? nepp
vad händer imorgon? PITEÅ HAVSBAD!

SKOLAN
Går du i skolan? ja
har du varit i skolan idag? nej, det är ju jullov

ANNAT
Hur mår du just nu? bra, lite hungrig 
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? haha ja
Har du piercat dig? öronen

TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? eh... kanske Mikkan
Vem ringde du senast? Mikkan
Vem sms:a till dig senast? Sanna
Vem sms:a du till senast? Sanna

ÖVRIGT

Är du hungrig nu? lite
Vad är klockan nu just nu? 09.43
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? blogg.se

FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? igår kväll
Hur länge sen var det du träffa din farsa? igår kväll
Älskar du din mamma? japp
Älskar du din pappa? japp

SPORT
Går du på någon sport? japp
I så fall, vilken/vilka? jag rider och går cheerleading
Trivs du med den? ojaaa!
Tycker du att den sporten är rolig? ja!
Gör den sporten dig glad när du håller på med den? japp

ÖVRIGT
Gillar du punk? nej
Har du sminkat dig idag? nej
Vad har du på dig för kalsonger just nu? haha jag ha inte kalsonger, jag har trosor haha
MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? nepp
I så fall, vilken låt för tillfället? 
Vad gillar du för musik? typ de mesta
KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? ja
Har du fler än 3 jeans? japp
Har du fler än 5 tröjor? ja
Har du en vit bh/topp? ja
Har du en svart bh/topp? ja

SMINK OCH HÅR

Använder du mascara? ja
Använder du Wax? nej
Använder du ögonskugga? ibland
Använder du kajal? nepp jag råkade damsuga upp våran...
Använder du hårspray? ibland
använder du volymspray? nepp
Andänder du mousse? nej
Använder du deodorant? japp
Använder du skinspray? nej
Använder du parfym? japp
Använder du läppglans/läppstift? lypsyl och ibland läppglans
Använder du brunkräm/foundation? nepp
Uppsatt hår eller hängande? båda
Plattar/lockar du håret varje dag? nepp
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? nej, jag målar dom bara ibland när jag känner för det

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0