Don´t Think Too Much

Hej hej!
Idag har jag varit och hämtat hem Ludde som har varit på läger. Haha när man är där så börjar man tänka på när jag var där. Det var ändå rätt kul att vara på läger. Men men, cheerleading och ridning m.m är mkt roligare ;). Sen när vi kom hem duchade jag och sen fixade jag mitt hår. Halv 6 åt vi middag hod Tobbe och Frida. Det var jag, Emma, Ida, Lisa, Frida, Tobbe, Emil, Ludde, Rasmus och Sebastian som var barnen. Ida och Tobbe konfade sig idag så det var därför vi var där. Grattis till dom eller vad man brukar säga, tyckte att vi skulle skriva "ni överlevde" på korten men de ville inte mamma. Haha jag hoppade ju av min konfa. Sen när vi kom hem gjorde jag yoga hehe. Och nu ska jag gå och se fotboll.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0