fight for this love

Hallå!
Igår kväll var jag och åt middag hos Mikkan, det var jag, Mikkan, Amanda, Alexander, Marcus och Dennis som var där. Det var skoj! Synd att inte alla kunde komma. Och sen idag vaknade jag halv 6 och kl 6 for jag till Umeå och gjorde provet för moppekortet och nu klarade jag de! Känns skönt att slippa oroa mej över det. I morgon kanske det blir trästocks!
Nu har vi fått HM:s höstkatalog! Hittade lite saker jag ska köpa. Far ju till Stockholm den 4:de så jag köper nog massa saker då! Längtar!!!!
och från Åhlens
och Monki!:D

Kommentarer
Postat av: Nelly

Sv: Nja, inte så jättebra. ;)

2010-07-23 @ 13:37:07
URL: http://nellylundmark.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0