I need to feel your heartbeat when you say you love me

Hallå!
Hur har eran dag varit? Jag har suttit inne och haft moppekurs från 14.00 - 18.00. Först hade vi teori i två timmar och sen två timmar körning. Det var inte så tråkigt som jag trodde det skulle vara men de var inte super kul heller, de funka. Hade hellre varit och badat och solat på stranden men. Ska dit på måndag och fredag också sen är jag klar och kan typ boka tid för uppkörning och skriva testet.
När jag kom hem så åt jag middag och sen for jag och badade. Sen red jag och Emma och nu har jag nyss duscha och sitter och ser på fotboll.
Har nya bilder på kameran, laddar in dom i morgon eller något.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0