Not Ready To Make Nice

Godmorgon!
Igår på dagen var jag på stadsfesten. Det var super kul! Sen när jag kom hem åt jag middag och sen for jag, Mikkan och Emma och badade. Sen när vi kom hem åt vi glass och jordgubbar och då ringde Sanna och undrade om vi ville bada med henne, Frida och Dennis. Så jag, Mikkan och Emma for ut med hästarna medans dom andra cyklade hit. Sen for vi och badade igen med dom. Sen for vi hem till mej och fikade och satt och prata ett tag. När dom skulle cykla hem så följde jag och Mikkan dom en bit och sen följde jag Mikkan en bit. Sen for jag hem. Det var en super bra dag! Hade jätte skoj! Hoppas eran dag också var bra!
Tog lite bilder när Emma och Ludde badade för nån dag sen.

Kommentarer
Postat av: sanna

det måste vi göra om, det vaar superskojsigt!!:) fiina bilder!

2010-07-09 @ 15:18:05

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0