Meet Me Halfway

Hej hej!
Vilken dålig uppdatering jag har haft i veckan. Men jag har haft fullt upp hehe nästan + att jag har lite att skriva om. Kan berätta lite snabbt vad jag har haft för mej.
Måndag: var ledig från skolan för att vi kom hem från uppsala den morgonen.
Tisdag: Skola och sen rida, helt vanlig dag.
Onsdag: Skolan och sen rida tror jag
Torsdag: Skola till 12 sen till Sanna och sen till Dennis. Super skoj kväll!
Fredag: Skola, hem, sen till Solveig
Lördag: Stan, stänga ut häst hagen, städa lite

Och i morgon är det bara jag och Emma hemma hela dagen, Ludde har cup och mamma och pappa ska med. Måste tvätta massa kläder..
Tror att jag, Sanna och Mikkan och kanske Amanda ska fota snart igen, då blir det en ny bloggdesign!!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0