Midsommarafton 2010

Haha jag kom på att jag kanske kan skriva lite om vad vi gjorde igår.
Alla kom hit vid 5, vi tjejer gjorde inte så mkt, hoppa lite studsmatta och väntade på maten. Grillat! Mums! Sen gick vi och badade, det var halv kallt. Man kunde vara i ett tag men man kände att det blev kallt. Sen testa vi nån cool grej på vattnet, haha typ nästan som att surfa eller något. Det var svårt. Efter badet åt vi efterrätt och sen for vi iväg och spelade brännboll. Haha jag va den som räknade poängen och det var lite svårt att vara med och spela samtidigt. Mitt lag förlora, hehe. Sen när vi kom tillbaka såg vi en skräckis som slutade lite konstigt men men, sen efter det var vi tvugna att se en rolig film så det blev John Tucker must die! Efter de somnade vi typ. När vi hade ätit frukost i morse gick vi och badade. Och då var det riktigt kallt.. Frida putta i mej. Haha.
Tack för en toppen kväll igår alla som var med!



Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0