WHATS NEW

Godmorgon!
Skrev inte igår för jag hade inte riktigt tid med de, for till Umeå vid 8 på morgonen. Där köpte jag massa kläder från Monki!
+ en orange tröja och ett rosa linne och blåa bikinitrosor!
Ska köpa ett par jeansshorts och gladiator skor här i skellefteå nästa gång jag far till stan.
Sen igår kväll kom de massa folk hit och fika och sen for vi upp till lonne vallen och spelade brännboll och fotboll. Sen gick vi ner till badplatsen och några badade. Sen gick vi hem till mej en stund till. De va skoj! Hoppas det blir de där med båten snart också!
Idag ska jag gå till badstranden med Mikkan och jag ska sola sola sola, för ja få inte bada eftersom jag är lie förkyld och har fortfarande ont i höfterna. Men sola kan man alltid! När det är sol dvs.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0