Who owns my heart

Hej hej!

Idag har jag varit med Mikkan typ hela dagen. Först så for vi och badade men de var så kallt så vi doppade oss bara och sen for vi hem till mej och åt glass och gjorde lite ändringar och mer saker till vårat program. Nu har vi typ 5 8:or. Haha, de går segt. Efter de blev det jätte varmt så vi gick till badplatsen igen och badade och solade sen for vi och cyklade och sen for vi hem och åt midda. Efter middan for jag och Emma ut och red och sen for jag, Emma, Mikkan, Wincent och Ludde till gummark och spelade tennis. Haha! Sen for vi och bada och nu har jag nyss duscha. Har varit en bra dag idag! I morgon efter lunch åker jag till Sannas stuga och sover över där till onsdag så ha två bra dagar!

Kommentarer
Postat av: Eldarfrida

Just passing by, tripped over your site really. Still, looks nice.

2011-10-19 @ 13:57:59
URL: http://eldarfrida.blog16.com

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0