ALL OR NOTHING

Hej hej!
Att den där tjejen på filmen jag la ut i förra inlägget va bra? Jag ska bli så bra nån gång. I alla fall hälften så bra. Idag har jag varit med Mikkan, vi hade inte så mycket att göra men vi hade skoj ändå, jag fasktande i ett träd när jag skulle klättra i det.. Haha Mikkan satt bara och skrattade åt mej. Sen tog vi lite konstiga bilder som kanske kommer upp här när jag kan ladda in nya.
Har nyss fixat Mikkans blogg. Den blev ganska bra, vill göra om min också, på onsdag ska vi fota igen så det kanske blir en ny header efter det.
Klicka för att stänga bilden

Kommentarer
Postat av: Sanna

svv: vad bra då!:D Tränar du i Stingrays då eller?:)

2010-03-08 @ 09:11:36
URL: http://sannabysanna.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0