Because these things will change

Godmorgon!
Igår kväll efter att vi hade ridit och jag hade duschat såg vi This is it. Ganska bra, men jag såg den ju på bio så den var inte lika bra den här gången. Men den funkar. Jag var rätt så trött så jag höll på att somna på golvet.
Vet inte riktgt vad jag ska göra idag, tro det eller ej men jag har faktiskt funderat på att fara ut och springa efter lunch. Annars ska jag väl rida och sen ville Mikkan att jag skulle ringa efter lunch, kanske hittar på något med henne.
Klicka för att stänga bilden

Kommentarer
Postat av: Sanna

sv: okej:) Det verkar ganska kul:]

2010-03-07 @ 14:00:14
URL: http://sannabysanna.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0