Cause I wish you were here

Godmorgon!
Mår lite bättre idag men känns fortfarande som magen är upp och ner typ. Men jag orkar inte vara hemma hela dagen idag också. Ska nog ut och köra skoter med mina syskon och pappa senare idag. Skriver mer senare




En lista.
1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet?
det är väl inte utseendet som spelar någon roll
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? nepp
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? jag vaknade för en timme sen så.. 
4. Hur lång är du? 156.5 typ 
5. Vilken är den senaste filmen du sett? Music and lyrics 
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: Vaken? :P
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms, men om det är bråttom så ringer jag
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta 
9. När såg du senast din mamma? igår kväll
10. Icke godkänt i något ämne? nepp 
11. Mvg i något? nepp 
12. När vaknade du idag? typ 9
13. Vilken är din favoritplats? badplatsen! 
14. Vilken plats föredrar du minst? ingen speciell
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? på semester
17. Vad sover du i? t-shirt + underkläder
18. Hur många kuddar har du i sängen? 5 tror jag
19. Var har du bott/bor? morahöjden, gummarksnoret och ragvaldsträsk
20. Tycker du om kinamat? jaa, och sen kokosglass efter! 
21. Tycker du om kaffe? BLÄ! 
22. Vad dricker du helst till frukost? oboý
23. Kan du spela poker? hehe bara klädpoker fast jag tror inte det är riktig poker 
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? nej
25. Vill du ha barn? ja, fast inte än 
26. Kan du några andra språk än svenska? engelska och lite spanska 
27. Har du någonsin åkt ambulans? nepp
28. Föredrar du havet eller en bassäng? bassäng, det är så kallt i havet här 
29. Vad spenderar du helst pengar på? KLÄDER! 
30. Är du cool? haha ja så klart
31. Kan du rulla med tungan? hehehehe
32. Vem är den roligaste människan du känner? haha det finns många
33. Vad har du för ringsignal? våran tävlings musik
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? japp i en låda nån stans
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? en påse på golvet
36. Kan du byta olja på bilen? haha nej
37. Vilken var den senaste boken du läste? eh... minns inte 
38. Dansar du i bilen? haha ja ibland 
39. När var du i kyrkan senast? ingen aning, säkert när de va skolavslutning
40. Hur många hål har du? i öronen har jag ett i varje
41. Har du någon piercing? öronen
42. Har du någon tatuering? nepp, men jag vill ha nån
43. Gillar du någon just nu? varför är alltid den här frågan med?
44. Har du provat droger? NEJ! 
45. Har du pojkvän/flickvän? nepp 
46. Vad är ditt mobil nummer? dom som jag vill ska ha det har det redan 
47. Vad ska du göra ikväll? rida kanske, och sen hårinpackning osv 
48. Har du några syskon? ja, Emma och Ludvig
49. Hur mycket pengar har du på din mobil? vet inte kanske 150

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0