Forever and Always

Godmorgon!
Johanna kunde bara vara på träningen en stund men vi fick i "läxa" att göra ett litet program själva i varje byggrupp, vi har kommit på lite men när jag kommer hem efter skolan ska jag nog kolla på youtube efter olika saker man skulle kunna ha med. På träningen idag ska vi fortsätta med det och på antingen söndag eller onsdag ska vi ha en mini tävling, det blir kul!
På skolan idag tror jag vi har skidor.. Jag är verkligen inte bra på det, haha, förra året klättrade jag och Mikkan i ett träd när vi skulle åka skidor.
Vi har ingen estet idag så jag slutar vid 20 i 2. Skönt, fast det går ingen buss hem förän kvart över 3.
haha min nya favorit penna!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0