Lista

1. tre namn jag lyssnar till:
Ida, Ida Lindberg, Ida 2 (bara på träningen)
2. någonting jag tycker om med mig själv:
min personlighet
3. någonting jag inte tycker om med mig själv:
jag blir lätt sårad
4. detta är jag rädd för:
åska, haha flugor
5. tre saker jag vill ha varje dag:
kul, min familj, mina vänner
6. tre saker jag absolut inte kan göra:
döda någon, äta blodpudding, kommer inte på nån mer just nu
7. detta tycker jag om att göra:
Rida, träna, skratta 
8. detta vill jag göra just nu:
fara på semester
9. bästa känslan:
lycka
10. värsta känslan:
att vara ledsen 
11. egenskaper jag gärna vill att min partner har:
snäll och glad
12. är jag kär just nu
nej
13. jag vill gifta mig?
ja! 
14. följande saker vill jag göra innan jag dör:
ha ett långt liv
15. min käraste ägodel:
min kamera
16. något jag vill ha i present:
har allt jag vill ha just nu 
17. detta har jag på mig just nu:
Svarta leggings,vit t-shirt, kofta, tjocksockar, shorts och underkläder så klart
18. favoritkläder:
klänningar eller shorts.
19. favoritdjur:
Häst
20. följande musikstilar tilltalar mig mest:
det är olika 
21. favoritlåt just nu:
det finns många, kan inte välja en 
22. roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
roligast = idrott och tråkigast = matte 
23. stjärntecken:
skytt
24. en bok jag älskar:
hm... en prinsessas dagbok
25. en film jag älskar:
P.s i love you, baksmällan
26. tv-program jag gillar:
The hills, one tree hill
27. favoritdoft:
min parfym, eller när de nyss har regnat på sommaren
28. detta äter jag gärna:
TACOS!
29. dricker helst:
vatten, mjölk, 7up eller den rosa fantan 
30. favoritgodis:
De mesta
31. hit vill jag gärna åka på semester:
Något varmt land, kanske Grekland
32. färg på mina ögon:
brungrön
33. min längd:
156 cm tyo
34. jag tror på:
att allt kommer lösa sej nån gång
35. jag spelar:
super mario haha
36. person jag beundrar:
finns en massa 
37. så här bor jag:
i ett hus? 
38. antal döda krukväxter i hemmet?
haha ingen tror jag 
39. det här tänder mig:
olika
40. det här gör mig avtänd:
sura personer 
41. favoritfärg:
rosa, blå 
42. favoritcitat:
hm... vet inte just nu 
43. en hemlighet jag vet:
de säger jag inte här haha
44. bästa present jag fått:
min kamera, började nästan gråta
45. senast köpta skiva:
eh......
46. det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
jag vet inte
48. udda förmåga/egenskap:
hahahaha va?
49. om jag vore ett djur skulle jag vara:
En katt, dom sover hela dagarna
50. vad lyssnar du på just nu?
down- jay sean
51. vad har du gjort/ska du göra idag?
varit och gått 
52. Älsklingsplagg?
Klänning!
53. Älsklings låt?
massa!
54. Älsklings restaurang?
hm... 
55. när badade du i en pool senast?
jätte länge sen.. 
56. har du varit med i någon skolpjäs?
haha ja massa
57. hur många barn vill du ha?
vet inte, 2 eller 3 kanske
58. vilken musikstil tycker du mest illa om?
dansband blä!
59. har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
hehe va?
60. vad har du för TV-kanaler?
dom flesta
61. har du åkt moped någon gång?
ja!
62. har du busringt någon gång?
yes de ä skoj
63. har du fått felparkeringsböter?
haha nepp
64. har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump?
det skulle va kul men läskigt
65. vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Nyköping
66. har du en egen trädgård?
yepp
67. vilken är din favorit bland tecknade serier?
vet inte
68. kan du alla orden i nationalsången?
HAHA nepp
69. badkar eller duschkabin?
badkar
70. vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
vet inte                                                                                                                                                          71. favoritpizza?
hawaii
72. chips eller popcorn?
popcorn
73. vilken färg på läppstift använder du?
andvänder intee läppstift.
74. har du rökt jordnötsskal någon gång?
HAHAHA nej
75. har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
nepp
76. apelsin- eller äppeljuice?
apelsin 
77. vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
laget, kinamat
78. favoritchoklad?
marabou! <3
79. när röstade du senast?
typ vilken låt vi skulle spela på musiken? haha
80. när åt du en hemodlad tomat sist?
ingen aning
81. har du vunnit en prispokal någon gång?
JA! Med laget
82. är du bra på matlagning?
ibland, när jag vill
83. klarar du att tanka själv?
nej haha
84. har du beställt något från de där shoppingprogrammen (typ TVshop) som går på reklamtevekanalen?
nej
85. pepsi eller coca cola?
Cola 
86. har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Nej haha
87. vad var det senaste du handlade?
kläder
88. har du kräkts offentligt?
Haha,nä de tror jag inte
89. vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
sanna kärleken så klart
90. tror du på kärlek vid första ögonkastet?
yes
91. har du ringt något betalnummer?
?
92. kan man vara vän med sitt ex?
yepp
93. vem var det du besökte på sjukhus senast?
vet inte
94. hade du mycket hår som liten bebis?
tror det
95. vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
har inget, bara de som redan finns där.
96. vad har du i din väska?
de jag behöver
97. någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
borstar tänderna
98. vad har du att vara tacksam för?
Mycket! 
99. var hittade du den här listan?
nån blogg
100. tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:

dom som vill



Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0