Forever and Always


Är singel: än så länge japp
Saknar någon just nu: jaa
Är rädd för att bli övergiven: nnjaa
Svär ofta: nej jag svär nästan aldrig
Sjunger i duschen: japp!
Är en morgonpigg person: ibland
Skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: haha nä
Är kär i kärleken: ojaa
Skrattar åt mina egna skämt: självklart haha
Vill ha barn: ja men inte än

Har du:
Piercingar: öronen
Syskon: ja, en bror och en syster
Pojk/flickvän: nepp
Jobb: skolan...
För många vänner: kan man ha det?
Rymt hemifrån: haha kanske när jag var liten men det var nog inte så långt bort
Färgat håret: japp men de va ett tag sen
Bra självförtroende: ibland
Sagt "jag älskar dig" till någon: japp
Varit kär: ja
Gjort något olagligt: nä, inget allvarligt i alla fall
Somnat i skolan: haha ja, efter att vi varit på skolan hela natten råkade jag nog kanske somna en stund på nån lektion
Brutit ett ben: nepp
Tappat bort mig i min hemstad: när jag var liten 
Sett en fallande stjärna och önskat: varje gång
Varit otrogen: nej 
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: ja
Smugit ut utan lov: nepp
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: nej
En hemlighet som ingen vet: vet inte, tror inte det
Varit på en blind date: haha nepp
Sovit en hel dag: nej
Somnat gråtandes: ja...

Sista personen som:
Sov i din säng: jag
Fick dig att gråta: de vill jag inte säga
Du delade en dricka med: minns inte
Skrek på dig:
vet inte
Du fick sms från: Marcus

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0