I like

Vilken dag!
Allt spännande började efter skolan när vi väntade på bussen, då fick en kille i Emmas klass en bit från ett pingis rack som låg på vägen som en bil körde på i huvudet och jag tror ögonbrytet sprack eller något, de blödde i alla fall mycket. Sen i bussen när vi svängde in på Burträsks vägen så började det lukta gummi, typ bränt gummi. Fast jag kännde inte så mycket för jag är förkyld. Jag vet inte om det började brinna i däcket men jag tror det, så vi var tvugna att sitta och vänta i en kvart på en ny buss. Haha! De va spännande, jag lekte flygvärdinna och sen när vi fick den nya bussen låssades jag och Mikkan att den var ett flygplan! Super skoj!
Sen när vi kom hem hade mamma, pappa och Ludde gjort grillat och snart ska vi äta pannacotta (haha vet inte hur de stavas) till efterrätt!
hehe tummen upp för den nya bussen!
Mums!!

Kommentarer
Postat av: Tomasalicia

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2011-06-10 @ 08:49:07
URL: http://tomasalicia.blogfeaturing.com

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0