Irreplaceable

Hej hej!
Dagen har varit lite seg, vaknade vid halv 10 och sen fikade jag och när jag hade klätt på mig for jag och mamma ut och körde moppe en bit. Sen när jag kom hem får vi till stan och gick på vårmässan, jag blev klar med håret och sminket på 5 min! Nytt rekord. Sen for vi hem och jag och Emma satt och kollade på cheerleading SM, jag blev jätte nervös inför när vi ska tävla, det är bara 3 veckor kvar nu! Nu har jag nyss duschat och före de var jag på träning, vi ändrade lite saker i programmet och sen hade vi lite styrka i slutet.
I kväll ska jag nog bara ta det lugnt, blev jätte trött efter träningen och har ont i huvudet så, kanske ser nån film. Håll tummarna på att det är bra väder i morgon! Då blir det bada med Mikkan hela dagen!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0